MIS PÄEV TÄNA ON??

Friday, November 27, 2009

Ütleme nii, et tehtud..

.. mitte, et ma selle ülenüüd õnnelik oleks.
Kahtlane tühjus pesitseb mu hinges hetkel.
Kurb, et miski, mis algab nii ilusalt .. peab saama sellise kohutava lõpu :(
Igatahes eilsest siis.
Kuna Dima ütles, et keeldub välja kolimast KOHE EILE, siis ei jäänudki mul muud üle, kui oma kahele heale sõbrale helistada. Sõbrad on ju selleks, et teineteist raskel hetkel toetada :).
Igatahes pärast minu tööd jõudsime siis kolmekesi Raua tn: mina, Mait ja Erm. Dima tegi maja ees trepil suitsu, hakkas Ermile rääkima : "Ma ei tea, mis see Triinu teile nüüd kokku valetanud on.. ja rääkida ka temaga kuidagi ei anna!"
Erm vastas vägagi konkreetselt: "Ma ei ole su ema, ma ei ole su lapsehoidja ja ma ei ole trinzu- räägi temaga. Pealegi, miks peaks inimene, keda ma tunnen 11 aastat mulle valetama?! Minu jaoks oled sa võõras inimene! Nüüd, kus sa enam ei ole Triinuga koos, siis ka meie suhted katkevad, sest mul ei ole ühtegi põhjust, miks ma peaksin Sinuga suhtlema. Ma loodan, et sa saad sellest aru ikka?!"
Oeh.. ikka vaja ka viimasel hetkel veel mu sõprade ees draamat korraldada ja mind mustata. No milleks, Dima?!

.. ja mind tõesti painas veel ööselgi mõte sellest, et äkki oleks pidanud laskma Rauas ööbida veel ühe öö, kuid ma arvan, et siiski mitte! Ei saa ka koguaeg pehmekest mängida, sest vastu saan nagunii vaid reaalset sitta..

.. ja ikka ma tulin vastu ning viisime koos Maiduga Dima asjad ta uude korterisse, kuskile Lasnamäe pärapersesse.
http://www.kv.ee/?act=object.show&object_id=1440478

Pealegi oli Dimal uus üürikorter juba kolmapäeval olemas. Oleks ju võinud kohe kolmap sinna sisse kolida siis, aga ei..oli vaja taaskord lasteaeda mängida ikka ja tsirkust korradada.
***
"Agaetis Byrjun:kõigepealt osta uus naine
(21:37) Ð î m ã < Sexpe:ei taha naist osta vb kui ainult oma headusega
(21:40) Agaetis Byrjun:ära siis järgmine kord selles naisest lahti lase, kes aru ka saab, et sa hea oled
(21:40) Ð î m ã < Sexpe:nuu, trinzu sai aru.. aga keegi ei tea mis tal nüüd hakkas.. keegi pole selle otsusega rahul.. arvatavasti ta isegi pole seda mingi paari kuu pärast.. hakkab nalja saama :D "


Mind nii huvitab, et kes see "KEEGI" on, kes ei ole selle otsusega rahul, mis ma vastu võtsin?!!!! Kes on need minu salapärased sõbrad, kes asjast koguaeg halba arvavad?! Oh, mis kibestunud egoisim siin välja lööb.

.. või siis üleüldse, miks peab koguaeg teiste arvamus nii väga korda minema?!

No comments:

Post a Comment