MIS PÄEV TÄNA ON??

Sunday, November 15, 2009

söögi-isu jutud

mu senised pahatujuhood olid arvatavasti spioonviiruse salakaval töö. muidu ma ju ei emotse - pole nagu tõsiseltvõetavat põhjust... aga tükk aega oli jõuetus ja väsimus peal ning nüüd siis jõudis kohale - orapetsi pasanteeria.

päris hästi läheb. suurepärane metabolism. magu on nagu metroojaam. kiirelt tulnud, kiirelt läinud. jõin õhtul sõpradega tassikese teed, sõin paar küpsist ja kümne minuti pärast istusin taas potil. muidu pole midagi aga .. kõht on koguaeg tühi. ja hääl on oksenamisest käre. annil enamvähem sama lugu aga ta vähemalt ei oksenda nii palju.

ilusat ja head ka:
mart on kena, mart jäi vanaks. juubilar. pidu oli klassikaline. pikk laud, täidetud munad, viin.
jutud, naerud, tantsud. suitsupausid, pilgud, meenutused. naer. joogid. naer. tantsud..
rõõmustasin väga. väga palju.


"sa näed välja nagu see näitleja.. scarlett.."
"mmm.. :) johansson?"
"jah, just. aga seda öeldakse sulle vist sageli?"
"ei, sugugi mitte!"
...

"sa lähed üha enam tema nägu"
"tänan"
"ei, tänan sind"



homme tööle ei lähe. pese käsi, kata suud, hoia vahet, haigena jää koju.
kolmapäeval tuleb hirmus pikk tööpäev.. kui saaks sealt kuidagi tibake varem minema. Päärul on bläkkboksis "TAVAJ". tahaks näha.
reedel on Räädu kullas.
kuld on kodu :) olime eile leenaga kullas peale nevesise ja revolvri konsat dj-d. panime karvased tantsima ja tantsisime ise ka. väga lahe. varsti tuleb kapiservale nimeline õllekann "Katja" :)
nädalavahetusel teeme ise teatrikohviku. nii nagu peab. etenduse ja kolmekäigulise õhtusöögiga. ja pühapäev.. pühapäev on pühapäev. täna on pühapäev. teadagi.


ma näen väga veidraid unenägusid. Ükskord nägin unes, kuidas vadi tuli õiendama, et mul toad sassis on. teadsin juba unes, et talle meeldib koristada ja nõusid pesta ja kujutasin ette, kui korras tema pansi-elamine olla võib.. tundsin seesugust hirmu tema vihahoo ees, et ärgates asusin kraamima.
täna lõunal nägin oma alavikulises (ala-palavikulises) unenäos, kuidas meeli kritiseeris anni voodi ees lebavat mähet. ja ma vist kommenteerisin seda valjuhäälselt läbi une mitte just kõige viisakamal moel. ropp ja noortepärane.

suudelda tahaks.. aga kõri on nagu okastraadi sisse mässitud ja keeleots ohtrast oksendamisest happekahjustunud ja tuim. poleks vist kõige meeldivam. tuleb oodata :)

"kuhu mu suudlus jäi?"
"anna andeks, ma ei suudle sind."
"ma suudlen siis sind!"

põsele ikka võib.

2 comments:

  1. Ma juba nii ootan nädalavahetust :D

    ReplyDelete
  2. mina ka, mina ka :)

    erilisi ettepanekuid menüü osas? (ma ei suuda praegu eriti söögile mõelda :P)

    ReplyDelete