MIS PÄEV TÄNA ON??

Wednesday, November 11, 2009

hmmm

jaa jaa... tervis veel lonkab... tartlasest musketärid tunnevad puudust... mina ka mina kaa... rohutabletikesi on alles veel tervelt kolm!!!... kas tõesti vein ja juust paistavad?;)... loodan küll:)

Laupäeva õhtul linnapea? Loodame...raamatut juba loen... meeldib küll:) Ja kultuurne ning patriootlik kohustus on ju käia vaatamas vähemalt 75% lavastustest... eeeeeks;)

Esmaspäeval asendasin tunnikese Katat... olen ju oma haiguse tõttu jälle Viljandis ja tema, kui minu teenuste vahendaja, kasutab seda kohe ära:D... Et siis jah, tema koolitas ennast, mina valvasin maja... sain õnneks kompensatsiooni magusate trüffel-snüffelite näol:)) Ahh kui hästi Kata kokkab... mmmmmm...

Biku, minu murelaps:) Minu õeke... meie notsu:D Õnneks siiski mitte... aga sai käidud teda päästmas endiste kolleegide ehk EMOkate käest.. no mis komme see on, et inimene pannakse kusagile kõrvalisse ruumi ja jäetakse enamvähem lämbuma...wtf!!!... kui kohale jõudsin ja härra doktor teada sai, et väike armas notsupaanika minu sõbranna on, siis asjade käik muutus linnulennuks ja 10 minutiga olime läinud... tutvused loevad;) Nii et kes te loete seda postitust ja mind tunnete ja kunagi haiglasse satute vastuvõtuosakonda, andke teada, kui päästmist vajate;)

Hakkan kohe sättima laste perepäeva üritusele... läheme koduloomuusemisse... sööme isetehtud leiba... kuulame juttu ja veedame muidu mõnusasti aega.

Äkki juba sellel nädalavahetusel kohtame jälle Villut ja Kerstinit ja võtame oma pisikese kommuuniga midagi mõnusat ette;) Biku, küsi kas Villu meid Lennukitehasesse viib:)

No comments:

Post a Comment