MIS PÄEV TÄNA ON??

Thursday, November 26, 2009

Mõtted

Taaskord leidsin enda tee siia, sest tunnen, et peaks nüüd midagi endast välja kirjutama.
Ma ei oleks iialgu suutnud uskuda seda, et inimesed võivad muutuda paari sekundiga 180 kraadi- maailma parimast.. maailma halvimaks. Täpselt nii hea, kui üks inimene suudab olla.. suudab ta ka täpselt sama halb olla.

"Eks Sa ise tead, kellest/millest ilma jääd!" - samad sõnad Sullegi! Oleksid võinud ju sellele varem mõelda.. ju sa siis ikka ei väärtustanud mind enda jaoks piisavalt, sest muidu sa ei oleks suurest vihast ja jonnist tahtnud enda tahtmist saada. Sulle meeldis mind piinlemas ja kannatamas näha. Väidad, et tundsid end halvasti, kui nii käitusid, kuid kui inimene end halvasti tunneb, siis vaevalt, et ta enda armastatule niimoodi haiget teeb.
Oleme võrdses seisus, võrdselt kannatanud ja haiget teinud. Tahad otsida minuga lepitust ja palud minult andeks, kuid üha enam surud mind nurka.
Vähe sellest, et surud mind mu sõprade ees nurka, kaasad Sa asjasse ka täiesti võõrad inimesed. Milleks?! Kellele on sellist tasuta tsirkust ja leiba vaja? Ütled, et Sul hakkab sellest kergem, kui saad kõigile oma muret kurta, et saad nõuandeid.
Sellele ei mõelnud, et minu tõukavad sellised asjad ainult eemale? Kas sa selle peale ei tulnud?!
"Mis siis sellest, kui ma kõigile räägin? Ei tohi või?" Tohid ikka, räägi terviseks.. Nagunii teed alati seda, mida Sa tahad, sest Sul peab õigus olema, sest Sul on vaja mulle kohta kätte näidata! Kuhu see suur "koha kätte näitamine" Sind nüüd viinud on? Kuhu MEIE jõudnud oleme? Meie ei jõudnudki kuhugi, edaspidi jõuavad kuhugi Sina ja Mina..

***
"Ma tegin kõike su heaks.. Kas sa enda vigade peale ei mõtle, mina tegin kõike su heaks ja sina jätad mu maha,, inimesed andestavad ja unustavad, sina põgened oma Martini juurde ma olen sinu pärast piisavalt piinelnud Ja eks sa ükspäev meenutad mind, kui hea ma olin ja milline sitakott Nartin on. Mina saaan nüüd endale korteri, mulle ostetakse korter.. ma saan endale auto, mul on tulevikku!Mma kohe täna lähen klubisse ja otsin mingi vitu, keda ära panna.. ma hakkan sulle sitta keerama! Mul on tundeid su vastu.. see, et mina sulle sitta keeran annab sulle sita tunde, ma loodan, et sa kahetsed enda tegusid ja saad aru, kui sita valiku oma elus sa tegid!!!"
***
"Ma olen normaalne kutt, ma saan iga kell normaalse naise endale. Ma lähen panen mingit suvalist ja siis lasen sellel suvalisel sulle helistada, et ma keppisin Dimaga ja sina jääd sellest nüüd ilma! Ma loodan, et sa hakkas seda kahetsema ja mina hakkan sulle sita keeramisest mõnu tundma! Head aega."


KAS TÕESTI NII RÄÄGITAKSE INIMESEGA, KEDA SA ARMASTAD?!
(Kaua sa poed selle taha, et Sul oli vaja end välja elada?!!)

1 comment:

  1. Nii räägib üks väga nõrk ja ahastuses inimene, kes ei anna enam toimuvast endale aru. Kohe kindlasti ei ole ta selgeks saanud armastuse tähenduse enda jaoks. Ja sellise suhtumisega...läheb tal ikka kõvasti aega, enne kui ta midagi isegi hoomama hakkab.
    Pea vastu, Kiisu. Varsti tuleb päike välja. :)

    ReplyDelete