MIS PÄEV TÄNA ON??

Friday, November 13, 2009

- elioni äriklienditeenindus kuuleb, tere päevast, alo siinpool
- tere. mul on mure, ma ei suuda oma arvutit internetti ühendada. tegin diagnostika, see ütleb, et signaal on olemas aga lüüs ühendamata
- jah, näen siit oma ekraanilt et ühendus on aga ei jõua seadmeni.. lugege ette, mis asjad teil seal on..
- aam.. arvuti, nokia ruuter, hunnik juhtmeid, lauatelefon.. pikendusjuhe, printer..
- aitab aitab.. ainult üks telefon?
- jah
- liigume siis sammhaaval - ruuterile restardi tegite?
- tegin.
- dsl lambike põleb?
- vilgub..
- hmmmm..milline ühenduskarp teil on?
- AH??
- ühenduskarp.. selline jubin keset juhet - ühes otsas "PHONE"
mis teil teises otsas on?
- am... mingi julla?
- mis tekst seal on?
- aa.. "Line"
- ja see line jaguneb kaheks?
- jah... telefon ja arvuti..
- nii, nüüd võtke sealt karbi küljest need juhtmed lahti..

piip-piip-piip-piip

helistan tagasi:
- sry, ma võtsin need juhtmed lahti ja liin katkes ära
- pidigi katkema, te ühendasite telefoni liinilt lahti.
ärge veel juhtmeid puutuge, ma loen ette ja siis tegutsege
- okei
- ühendage juhtmed lahti ja lülitage see harukarp seinale sinna, kust liin sisse tuleb.
- okeika, tänud

piip-piip-piip-piip

mõne hetke pärast heliseb lauatelefon.
- "päikesekillu perekeskus, tere päevast"
- ma kuulen et te saite juhtmete seina panemisega hakkama, kuidas arvuti reageeris?
- ohoo, kuulge mehed, aitäh - nett on tagasi. oi, kuulge, üks juhe jäi nüüd üle ju? on see normaalne?
- on-on, selle juhtme võid kappi panna, äkki kunagi läheb vaja… no hüva päeva siis, kui midagi on, helistage kohe
- okeika


Teeks pai kohe…

No comments:

Post a Comment