MIS PÄEV TÄNA ON??

Thursday, November 26, 2009

KUIDAS SAAB ÜKS INIMENE NII HALB JA TÄNAMATU OLLA???

¤ tЯinzu@work¤ ütleb (18:09):
*Ehk on siis see kuu lõpuks normaalne, et üüri ka pooleks maksame või mis?
Ð î m ã < Sexpert > ütleb (18:09):
*ma saan hakkama :)
*hmm, ei tea
¤ tЯinzu@work¤ ütleb (18:09):
*Muidugi ei tea, nii mugav ju, et mina olen kõik maksnud alati..
Ð î m ã < Sexpert > ütleb (18:09):
*sa pole abi palunud, totu :D
Ð î m ã < Sexpert > ütleb (18:10):
*kartsid, et minu ettekujutus tallinna elust muutub vms.
¤ tЯinzu@work¤ ütleb (18:10):
*No sa oleks võinud ise pakkuda seda, mitte et ma oleks pidanud paluma.
Ð î m ã < Sexpert > ütleb (18:10):
*me tulime toime, sööki oli, elada sai.. mul polnud rohkem vajagi..
*aga oleks ma teadnud, et sa nii palju üüri maksad, loomulikult oleks ma välja pakkunud kohe välja kolimise või abi

.. et mitte blogi risustada, siis täispikk logi asub siin: http://www.hot.ee/meowwww//New%20Text%20Document%20%282%29.txt

No comments:

Post a Comment