MIS PÄEV TÄNA ON??

Monday, November 23, 2009

Eksperiment vol.1

mu eksperiment kandis kummalisi vilju. nopitavaid.
iseasi, kas mul just nende viljade järele isu on.
igavusest võib ju teleka ees midagi näksida...

niisiis.. eesmärgiks oli leida mees vanuses 24-32, tähtkujult veevalajad või kaksikud. mõned kriteeriumidesse sobituvad isendid isegi leidsime, kuid need ei pakkunud piisavalt pinget. nagu varasemas postituses juba kirjas - kaalusid tõmbab teineteise poole nagu imeväega. nii läks :D

hommikul kell 5 hotellis teed juues ja siis iga tänavalaterna all suudeldes ja naerdes kodu poole jalutades.. minu käsi sinu taskus ja sinu oma minu taskus.. kapuutside varju pilkude eest peitudes...

mis värk on??

+ ta on pikem, kui ma
+ ta on vanem, kui ma
+ ta on paadunud romantik
+ ta on huvitatud
+ ta on huvitav

- ma ei ole päris kindel
- mind häirib tema lauseehitus
- ma ei ole üldse kindel

näis näis

2 comments:

  1. lauseehitus räige probleem on

    ReplyDelete
  2. ironiseerid?

    kui küsimuse lõppu käib "vä", siis on ikka probleem. minu jaoks.

    samas.. vb otsin vigu. oleks minulik.

    ReplyDelete