MIS PÄEV TÄNA ON??

Saturday, November 28, 2009

Jeerum, ma ei ole jälle iidamast-aadamast aega kirjutanud... kuhu küll aeg lendab???? Miks ta nii kiiresti möödub? Eriti ilusad ja head hetked mööduvad valguskiirusel... alles hakkas hea ja juba saigi otsa ja järgmisel hetkel on kõik juba hoopis teisiti... võõrastav, välditav, kurvastav...

Tööl on raske...rasked haiged röövivad energia-- nii ma siis töötangi ja peale tööd kohe magama ja nädalavahetused mööduvad mul teadagi kuidas;)

Täna sai teatris käidud Kata ja Bikuga... Helesinine vagun... ooouuuu maaaaaiiii gaaaaad....MINGE... no nii pole ma juba ammu teatris naerda saanud:) Soro võlub mind alati ja Raimo kuulub mu lemmikute hulka juba sellest ajast kui ma lapsena teatris käisin:)) Raudsepal aga oli ilge habe:DDD

Eile olin nanny (Kata ütles, et näen välja nagu nanny oma parimatel aegadel kui ta mu pulmapilte vaatas:D), hommikul pool kuus oli tuba järsku valgust ja nalja täis:) Ja kalli sain kassilt:)) Ja juttu sai aetud ja magama jäime vist pool seitse? Ei tea, igatahes hommikuse äratuse kella kaheksa ajal magasin südamerahuga maha:)

Eile helistas mulle rootsi-Margus:) Kutsus mind piljarditurneed vaatama:) Pidin talle kahjuks ära ütlema, sest nii vähese etteteatamisega ma ei saa plaane muuta. Avaldas oma nördimust, aga mees peabki õppima, et kui kedagi näha tahab oma ülilühikese eestis viibimise perioodil, siis peab varakult ette teatama. Vot nii.

Mis siis veel... Biku ja Kata õrritavad mind swedbanki reklaamiga- ma olen vist ainuke eestlane, kes seda veel näinud ei ole:D Nüüd lähengi telekat vaatama ja ootan reklaamisaadet:D Over and out, küll ma selle ära näen:p

1 comment: