MIS PÄEV TÄNA ON??

Monday, March 8, 2010

Ulmeline laupäev

Laupäeval diivanil pikutades õnnestus mul MSN'st kinni haarata Dänjelist.
Mõeldud-tehtud, 30 minutit hiljem kohtusime juba Mere pst. Kuulsaali ees ja läksime bowlingut mängima.
Mina.. mina, kes ma polnud elusees varem bowlingut mänginud sain esimest korda kuuli visates kõik kurikad maha, jeee!! Ilmselgelt algaja õnn mängis siin oma rolli, kuid siiski-siiski. Bowlingut alustasime siidritega, jõime neid bowlingu ajal lausa kaks.
Suitsuruumi minnes tegi Dänjel mingitele sommidele natuke põdrahuumorit ning samal ajal kui meie suitsetasime suutsid need sommid omavahel veel kaklemagi minna- hindamatu vaade läbi klaasist suitsuruumiukse :D
Suitsud tehtud, vanad sõbrad läbi helistatud sedasime oma sammud hoopis Scotland Yardi, et sööma minna. Jõudsime arusaamisele, et edaspidi arvestamegi aega siidrites.
"Kaks siidrit tagasi mängisime bowlingut, kolm siidrit tagasi hakkasime sööki ootama" .. ja nii ta läks. Mingil hetkel tuli Daanoa ka sööma meiega ja suht sama kiirelt ka kadus. Nelja siidri pärast istusime hoopis taksos juba ning olime teel Viimsisse, et kardiga sõitma minna. Jee!
Terve tee arutasime, kas meid pannakse puhuma ka või mitte- meie õnneks ei pandud ning nii me sõitsimegi 2x8min kardiga. Daniel vana osavkäpp suutis muidugi taskust oma suitsupaki minema sõita, iga ringiga muudkui vaatasin, kuidas rada järjest rohkem suitsupuruga täitus :D Dänjel muidugi aga märkas seda alles palju hiljem, siis kui mina seda talle ütlesin :D
Taaskord võtsime siidri, viienda ?? ning ootasime taksot, millega minu juurde seiklesime. Pakkisin oma saunasjad kokku ning suundusime Dänjeli juurde, et siis hiljem Laitse lossi minna- taksoga. OMFG.
Dänjeli juures liitusid meiega veel Barbara, Täpp ning Dima. Enne dänjeli juurde minemist astusime ka alkopoest läbi, dänjel haaras siidri, mina kolm Ice :D Okoo.. ja aina okoomaks see kõik mudugi läks.
Takso saabus ja hakkasimegi Laitse lossi poole suunduma, muidugi tuli veel Järve Selveri juures asuvast Statist ka Irmake kaasa haarata.
Lõpuks jõudsime igatahes kohale, pudel viina, 3 pudelit veini, 3 batteryt ja muu pealejook hiljem olimegi juba all saunas mullivannitamas ja niisama dringitamas.

Lõbus, lõbus.. oleks kindlasti olnud veel lõbusam kui ma detailsemalt kogu üritust ka mäletaks. :D


No comments:

Post a Comment