MIS PÄEV TÄNA ON??

Saturday, March 13, 2010

ma olen idioot

popidiot



kekutamise nurk jälle
ässdiil fuksiga, plaatidel -ofkoorsh- signatuurid :)

keira särgiga lõin laineid.
suitsuruumis tulid mingit tibid "oh, sa oled see lahe tüdruk selle laheda särgiga!"
"jeesh, mul on hea särk"
mingi tüüp kommenteerib eemalt: "tüdrukud! miks te õlut joote? ärge jooge õlut. õiged naised joovad kokteili"
naerupahvakuga purskasin cosmolonksu tuhatoosi poole.. jeesh - õiged naised :D

"A" tuli. istus saali nurka maha ja jälgis.. tegin siis tegemist.. et oh, mul on vaja suitsuruumi v õue vm. ja ta tegi seda, mida olekski pidanud tegema - jalutas üle saali mu juurde, ütles, et on vaja minuga rääkida ja viis õue. õues pani oma jope mulle õlgadele ja ei öelnud midagi. võttis mu lihtsalt põue. jalutasime pargis ja ma ei tahtnudki enam peole tagasi.

ja siis ta lubas seda mitte ära rikkuda. ehk.. mul pole tema numbrit ja tal pole minu oma. kohtume, kui juhtume ja juhtume kui kohtume. ei mingit.. põdemist, tüütuid sms-e, alusetut armukadedust ega üleliigseid tundeid. mulle piisab, et ta on olemas ja et ta on vait ja et ta on olemas :D

padjal on ikka ta lõhn.
ja need külmad käed.

No comments:

Post a Comment