MIS PÄEV TÄNA ON??

Thursday, March 25, 2010

ma ei saa aru, milleks inimestele telefonid, kui neid nkn kunagi kätte ei saa. olen üritanud kella kümnest saati - rohkem, kui kolm tundi.. urisen siin. ja isegi kui see telefon lõpuks sisse lülitatud saab, ei võeta toru vastu, sest helin on nii minimaalne ja vaikne, et seda pole lihtsalt kuulda..

kui sul on telefon, siis lülita see sisse. ja kontrolli aeg-ajalt, äkki kellelgi on tööjuttu olnud.

jeebus. sul on kaks telefoni ja mõlemad välja lülitatud ja su ema otsib sind minu kaudu taga. see oleks nagu vihje, et hkhmmm.. lülita end sisse :D

ja kogu selle jutu peale tervitustega:

3 comments:

  1. Kirjutame raamatu: "10 tõhusat meetodi, kuidas Meeli peale vihastada." :D

    ReplyDelete
  2. Esiteks: mul on puhkus!!! Tahan ka nii olla, et keegi mind kätte ei saa, nii et ma ei peaks mitte millelegi mõtlema, nii et mitte miski ega keegi mind ei segaks-- nii et ei mölise:D
    Teiseks: ei saaks nagu öelda, et mind kunagi kätte ei saa
    Kolmandaks: minu ema on selline, kes helistab ka politseisse, nii et ära tunne ennast puudutatuna:P

    ReplyDelete