MIS PÄEV TÄNA ON??

Monday, March 15, 2010

logi vol2, 29.aprill. 2009.a.

.. esimene logi on mõnedkümned postitused tagasi lisatud. Kahjuks ant'l poolikud logid :( aga miskit siiski.
29.aprill
(20:32:17) (@sYnck`RIIAKT) trz`annu`Vilj on siis minek ?
(20:32:53) (@trz`annu`Vilj) me ootame isa alles, ei saa õde koju jätta
(20:33:01) (@trz`annu`Vilj) teeme extreemturismi ja hääletame
(20:33:02) (@trz`annu`Vilj) :D
(20:35:29) (@sYnck`RIIAKT) arvatavasti saaks mingi aeg peale 9t ka ära viia, kui siis veel vaja.
(21:38:59) (sYnck`RIIAKT) trz`annu`Vilj saaks praegu viia, kella 23'ni olen free
(22:01:02) (@trz`annu`Vilj) okei vilj me saame, aga tagasi peaks ka nagu saama:DDD

***
30.aprill
(23:12:58) (@grillitrinz`Vil) ,, ja nii need viljandi n0lif3rid peole veetakse xDDD
(00:19:42) (@grillitrinz`Vil) trinzu juures on piduuu raiiiisk :DDDDD
****

.. ehk 29.aprill ma nägin Dimat esimest korda, kui ta minu ja Annely Holstrest Liverpooli karaookele viis. Katjat tahtsime ka külastada hiljem, kuid ei saanud, sest Katjal oli kaks paljast meest külas kellega ta magama läks :DD Polnud hullu, helistasime Dimale ja ta viis meid Holstresse tagasi ^^

Päris naljakas, ma mäletan seda ikka veel nagu oleks see alles eile olnud. Ma millegipärast eriti ei uskunud viimase hetkeni (mil Dima helistas, et ta on nüüd Holstres) seda, et mingi suvaline tüüp peaks meile Holstresse järele tulema ja meid Viljandisse viima.

-"Mis me siis sõidu eest võlgneme?"
-"Hea seltskonna eest ei taha ma midagi!"

1 comment: