MIS PÄEV TÄNA ON??

Friday, March 12, 2010

Tiimitöö!

Mulle meeldib see, et meil on tiimitöö ning sellel tiimitööl on parimad tulemused.
Mulle meeldib see, et me mõlemad oskame süüa teha, koristada ja pesumasinaga pesu pesta.
Mulle meeldib, et oskame teineteise lauseid ning nalju lõpetada.

Söögitegemise tiimitöö on meil väga hea, suudame ideaalselt ülesanded jagada.
Mingi päev tegime pizzat. Mina praadisin vorsti ja seened, Dima samal ajal tegin taina valmis. Eile tegime pannkooke, mina tegin Caesari salati kastme valmis pannkookide jaoks, Dima küpsetas pannkooke, mina praadisin singi ja sibula pannil läbi, Dima praadis pannkoogid täidisega pannil läbi. Üleeile Dima tegi Caesari salatit ja mina sõin või teen mina süüa ning Dima sööb- ideaalne koostöö :D

Lisaks sellele on kohvimaster meie peres Dima. Mina ei suuda nii head presskannukohvi teha kui Dima. Lisaks sellele teab ta täpselt kui palju piima või suhkrut peab lisama, et kohvi minu jaoks ideaalselt maitsev oleks. Noh, eks ta ole piisavalt harjutanud ka :P

No comments:

Post a Comment