MIS PÄEV TÄNA ON??

Friday, March 12, 2010

Babies, puppies, whores, queens, withered flowers

ma tundsin süümekaid täna kontsertil.
sest D tahtis ju ka tulla. aga hoidis mu lapsi...
elamus on kustumatu.. selline journey...
istusin diivanisse ja kadusin sinna ära. silmad pärani vahtisin lavaltoimuvat ja olin täiesti võlutud. kehaväline kogemus.
ja kui show laval purustatud kitarriga lõppes, olin nagu tusane laps, kes poole une pealt äratatud.
autogrammide ja pühendustega cd ning särk kotis kiirustasin kodupoole, et läbi elatut miski segama või muutma ei hakkaks...

ja siis jooksis D hoopis mitte kodupoole vaid samuti klubisse, et endale plaat osta.. ja ülla-ülla :) bändi laulja kinkis talle särgi ka :) sest.. kammoon - tüüp, kes ei käinud kontsertil, kuna hoidis minu lapsi, et mina sinna saaksin, jookseb elueest, et jõuda plaati ostma. see leevendas natuke mu süümekaid...

aga..
ma sain osa sellest:

ja sellest:


Babies, puppies,
whores, queens,
withered flowers

KeiraIsYou
(remember)

No comments:

Post a Comment