MIS PÄEV TÄNA ON??

Tuesday, March 30, 2010

dehemardik

tegin jalavanni ja jäin mõtlema.. mina kuulsin Pastacat esimest korda koosluses Barbariziga välja antud plaadil Dehemardik Datis (2003). Olin siis üsna tihedalt seotud tollal Koidu SM-s pesitseva Viljandimaa Noortekeskusega ja suure tõenäosusega kuulasin mingit Raadio2-e õhtuse vööndi saadet projektikirjutamise v monopoly mängimise taustaks.

igaljuhul.. praegu on 2010 ja kuulan jälle dehemardikaid.
tänase päeva blondim hetk oli siis, kui Pastacas tunnistas, et ta "Niitudes" laivi ajal kõiksugu muid sõnu laulab, kui neid, mis algselt kirjas peaksid olema.
ma veel imestasin tallinnas, et oioi.. ma ei saagi kaasa laulda, sest ma ei tea sõnu :D

nüüd siis tean, et niidud merepoolsed=piibud melanhoolsed=kus on mu telehvoon



mussi kah:


laulge kaasa (kui sõnu teate :D :D)

No comments:

Post a Comment