MIS PÄEV TÄNA ON??

Sunday, March 28, 2010

Silmad säravad.. ikka veel:)

Nädalavahetuse veetsime Viljandis. Jee!!

Reedel Viljandisse jõudes läksime Dima vanemate juurde ta emme tehtud pelmeene sööma.
Need olid niinii head! Edaspidi keeldun poepelmeene söömast, ausalt ka! Nüüd tean, mida Dima selle all silmas pidas kui ütles, et poepelmeenid on halvad ja arvas, et ma olen napakas, kui neid eelmisel nädalal veel heaks pidasin.
Reede õhtul aga hoidsime poole ööni Kaisat ning siis tsekkisime üle Viljandi uusima ööklubi City. Tõele au andes on see täitsa kift koht. Viljandi on end ületanud ja sinna julgeks isegi oma võõrlinnade tuttavaid peole vedada. Tunnikese pidasime seal vastu, vaatasime kuidas kolm tsikki lava peal mannetult tantsisid ning siis astusime ka Kullast läbi, kus Riksi kohtasime ja Eesti ebaõnnestunud räpii kuulasime :D
Muidugi ei jäänud ka seekord olemata kohustustlik Statikabanossitripp ning vaatasime Holstres poole hommikuni filme. See ei loe, et ma poole V for Vandetta ajal magama jäin,. sest mingi hetk kui ma oma silmad uuesti lahti tegin, siis Dima magas sama süütu näoga.

Kuid filmidest rääkides, siis julgen mõlemat oma sõpradele soovitada. Eriti positiivse kogemuse saime filmist The Uninvited http://www.imdb.com/title/tt0815245/ http://teaser-trailer.com/movie/the-uninvited , mille sisu ma siin lahti seletama ei hakka, kuid mind hämmastas film sellega, et lõpus oli päris omamoodi puänt, mis kogu filmi algse stoori vägagi segamini lõi. Igati 5+ film. Võiks võrrelda lausa The Othersiga.

Laupäeval lebotasime poole päevani. Kell 5 läksime koos Kaisaga Dima mängu vaatama. Võitsid 9:2 Tääksit, jee! Hämmastaval kombel käib Liverpooli mänge vaatamas rohkem inimesi kui Viljandi Tuleviku mänge.. Millest siis selline värk? Pärast mängu jõime emme juures tassikese kohvi, sõime kooki, külastasime korraks Katjat ning läksime taas Holstresse.
Nii mõnus oli.. istuda kamina ees, teha suitsu ning käia saunas. Ideaalne puhkepäev. Polegi enamat vaja. Kohutavad kodukanad oleme ikka :D Häbi ka ei ole.

.. ja taaskord ma taipasin kui tore on ikka see, et minu kõrval on nii imeline inimene nagu seda on Dima:)

No comments:

Post a Comment