MIS PÄEV TÄNA ON??

Friday, March 26, 2010


kui ma nüüd lähiajal ajuvabalt käitun, on mul erinevalt varasematest kordadest väga mõjuv vabandus. kukkusin endale peapõrutuse. sellise täislaksu iivelduse, tasakaaluhäirete ja tuikava peavaluga.

eriti nõme on muidugi õlletopsi oksendada, kui indrek kõrval kommenteerib: ou, porgandisalatit oled söönud va?

koju jõudes kukkusin jalapealt magama ja ma ei saa öelda, et see mu magusaim uni olnud oleks. samas..

..saaks nagu ka :)

mäletan, et mingil veidral põhjusel kaotasime merilini ära, suutsime taagos taas passiivse suitsetaja äratada, jõime ära kogu vahuveini, sain orapetsilt komplimendi (mida ma skeptiliselt siiski mõnitusena võtan), embasime aapoga ja laenasin bäckist paari kindaid. pakun, et selle rakvere-tüdruku omad..

ja siis ma mäletan, kuidas mu pea plahvatas, süda kõhuõõnes rabanduse sai, jalad alt kadusid ja alo mu mantli leidis.

sdnjom razdenija menjaa-aa-a-aa

No comments:

Post a Comment