MIS PÄEV TÄNA ON??

Monday, March 15, 2010

mul sai ametlikult lumest siiber. ametlikult.
fak!
potis tärkavad tulbid ja päevalilled ajavad võrseid... kuhu ma need istutan ei tea?
kaua ma kurat kütan siin nagu jobu.
millal ma oma koju saan?
ma ei taha tööle minnes mantlit selga panna - ma tahan, et kampsunist piisaks. ma tahan, et sulavesi vuliseks rentslis üle kummikunina ja päike paistaks nii eredalt ja soojalt, et silmadel on valus.

töömees on kolmapäevani majas.. saavad vist ka lõpuks aru, et mul on KÕRINI! ja et ma tahan oma ilusasse avarasse torni ja kaminaga korterisse. tahan oma suurt aeda krookuste, nartsisside ja tulpidega. tahan tahan tahan!!!

tahan teatrisse ja kohvikusse. ja parki.
aga mitte selle kuradima lumega.

arkaadia tuleb. lähen "issit" vaatama.

No comments:

Post a Comment