MIS PÄEV TÄNA ON??

Sunday, March 21, 2010

sümmeetria, sümpaatia, sümfoonia, sünergia

ilusad sõnad

etenduse kohta veel blogipostitust ei tee. seda on vaja pisut seedida.
aga ülejäänud õhtu kohta...

algas kõik pidulikult ja kultuurselt.. lõppes lava taga live-bantumiga.. ehk siis istusime mardi, tarmo ja orapetsiga, arutlesime kummituste erogeensuse üle ja sõime ube.

täna annab tunda. mitte erogeensus vaid oad.

oleme täiesti võimelised letist platseebo-alkoholi võluma.

tarmo ärkas, läks kooli.
hetk hiljem ärkas leena, läks kempsu.
mina ärkasin.
ema astus uksest sisse. ajastamise võlu.
leena tuli kempsust.
ema läks ära.
arles tuli.
arles läks bussijaama.
leena läks trenni.
mina läksin tagasi pikali.

leena käis trennis ja ajas seaprae näost sisse.
mina koristan. tahan ka liha.

peaks paastuma.
peale seda, kui olen pool siga ära söönud ofkoorš.

appi, ma vajan ahjupraadi!

No comments:

Post a Comment