MIS PÄEV TÄNA ON??

Thursday, December 3, 2009




sul on pinda vaja. mul on sind vaja.
lahendused on tavaliselt nii loogilised ja lihtsad, et neid ei pane tähelegi.

otsisin kümmet põhjust, miks see oleks hea variant. sain 15.
koli sisse :)

esmaspäevad on head. mängult ja päriselt. lauamängult ja lauapäriselt.

teisipäevad on head. ka ilma dzässita.
- no kui sa tõesti ilma minuta ei saa, eks ma siis tulen.
- ma ei suuda ilma sinuta! ausalt :D
tere tulemast, tore telemast :P ;)

kolmapäev on eluväss. lisaks muudele sebimistele ja jooksmistele käin ma tööl ka :P
see kolmapäev oli natuke teisiti. hommik kiire nii nagu ikka, lõuna tegus, õhtu pikk. lisaks veel peedi-sinihallitusjuustu-pirukad, tee, jõulutulede riputamine ja see salapärane MARKO. suurte kummikute, vineerkohvri ja tilkuva vihmamantliga. kõige kummalisem tüüp, keda ma kohanud olen. aga lapsed jumaldavad teda.
koju sain pool üksteist. lastega koos. arvata on, et neljapäeval magasin.

enivei.
neljapäevad on ka head.
tõmban tolmuimejaga põranda puhtaks, pesen nõud, panen lapsed tuttu ja lähen kulda. pöff saab läbi ja teeb seda PK-s. sequoia. teen D-le mõeldes ühe rummikoksi. õnne! ;)

reede on teadagi-mis.

No comments:

Post a Comment