MIS PÄEV TÄNA ON??

Friday, December 25, 2009

enneaegsed kokkuvõtted

kohene

mööduva aasta märksõna. instant.
kõik juhtus koheselt.
kõik on juhtunud intensiivselt ja koheselt. nii palju südmusi ja läbi elatut. nii palju pisaraid. nii kurbuse, kui rõõmu omasid. nii palju nähtamatut varandust. nii palju...

aga mule meeldivad meie sissemagatud hommikud, laisad lõunad, liivalosside või lumememmede ehitamine hoovis, jalutuskäigud lossivaremetes, järveääres ja kesklinnas. mulle meeldivad joogatunnid ja meisterdamised, uued sõbrad ja sotsiaalne elu. mulle meeldivad meie õhtud, kui koju naastes on energiat vaid saabaste jalast heitmiseks. mulle meeldivad meie kesköised pannkoogitamised või purskkaevude vaatamine. mulle meeldib puude põlemise hääl pliidi all ja see, et sõbrad isegi ei koputa enam :)

siin on mõnus. õdus. soe.

peaaegu isegi kahju siit ära minna.

8 nädalat veel...

mulle meeldib see, kuidas terve elu mulle lihtsalt sülle kukub. ja ma ei oleks seda aasta alguses arvanud ent see on olnud üks paganama hea aasta.. ja läheb aina paremaks :)

No comments:

Post a Comment