MIS PÄEV TÄNA ON??

Sunday, December 6, 2009

pidin siia kapiemode-lõikumisloo postitama aga liiga ilus on olla.
tuleb diipi :D


tegin täna paugutamise ja vilina taustal süüa, nagu käimas oleks II maailmasõda. järveääres testiti ja presenteeriti ilutuld.
suutsin seenekastmesse sibulad kibedaks praadida. hea, et meest külas ei olnud. meelile käis kah :D

ameeriklastel on alalisvool. (naerukoht)

merilin ei ole enam letis. miu.
ma luban - me paneme uue tüdruku proovile :P

nüüd on see koht, kus nädalavahetusest hinge tõmmata. lootsin eile õhtul puhata. jäin täisrõivastuses diivanile magama, kui telefon mind äratas. ei, ma ei suvatsenud vastu võtta. panin hääletu peale. hommikul kella seitsmeks oli mu telefonis 14 vastamata kõnet ja üks sõnum.

stalker?!?

näen veidraid unenägusid.

neeeh. tuleb ikka see emo-lugu ka ära.

I use powder and mascara :D

soovin maailmarahu, rämmelt raha, et denga terveks saaks, et homme oleks reede, et mu korter valmis saaks, et kassu tuttu jääks, et trepp oleks kuiv, et mu selg paika saaks, ET LUMI MAHA TULEKS
mul on annile nii armas retro-kelk ja kelgutekk, et ootan lund. saab teistele eputama minna :)

No comments:

Post a Comment