MIS PÄEV TÄNA ON??

Sunday, December 20, 2009


Sellest saab jaanuaris aasta. Me pole vahepeal suhelnud aga ta tuli eile mu juurde ja ütles: „Tere, Scarlett!“

- Tere, muidugi tere.. kuidas elanud oled? Ikka veel selles imearmsas korteris järve kaldal? Ikka veel söögitoas see Ave Nahkuri maal, mis mind punastama paneb?
- Ikka veel. Saladuskatte all võin öelda, et see maja on minu oma – ma ei saagi sealt ära kolida. Saladuskatte all võin öelda, et sa peaksid külla tulema – kordame õhtusööki. Saladuskatte all võin öelda, et jätsid mulle kustumatu mälestuse.
- Oot. Mälestuse? Mille kohta?? (naer)
- Just. Seesama naer. Ja sulle meeldisid mu lauanõud.
- Siiani meeldivad. Need pruunid siniste lilledega.
- Aga teeme siis nii, et ei jää võõraks ja tuled külla kunagi.
- Teeme..

Kulno ja Priit üritasid mind Siimule mehele panna. Ja Siim vaatas silma ning ütles äärmiselt purjuspäi äärmiselt häbelikult: „ sa oled mulle väga sümpaatne küll…“
Haha. Siimussaare – 70 lammast ja 30 lehma ja 10 põnni jooksmas paljajalu karjamaal. On mõnel alles unistused! :D

Hammustasin Raidot jälle.

Ja üks mees on jälle staadiumis „ma ei näe sind, ma ei tunne sind, ma ei tea, kes sa oled“

ja ühe mehega on eriti sitad lood. ausalt.

3 comments:

  1. Mis ootad, koli sisse!:D Võta midagi enda valmistatud hõrgutist kaasa ja ära enam uksest välja mine:D

    Sina saaks vähemalt mehele minnes varanduse, minu parseldamine lõppeks sellega, et ma pean veel peale ka maksma:D

    Raido on ära teeninud vampiirihammustuse:) Mõnusalt teravate kihvade aeglase surumise tukslevasse soonde. Teine kord teab küll mille eest:)

    No miks küll mehed niiii imelikult käituvad? Mis on nende probleem? Miks ei või nad otse näkku öelda vaid hakkavad mängima- mina snd küll ei tunne, pole elu sees näinud! Mis te probleem on????!!

    ReplyDelete
  2. ah suva see.
    meestest tulevad ainult jamad.

    lähen kloostrisse. mungakloostrisse.

    :P

    ReplyDelete
  3. :DDD Mul on ikka eriti pikad juhtmed- eile lugesin ja just nüüd mõistsin, et mungakloostris on ju mehed:DDDD
    Jõuluvana, palun kingi mulle lühis juhtmetesse, et nii paarkümmend meetrit vahelt ära lõigata:DD

    ReplyDelete