MIS PÄEV TÄNA ON??

Sunday, December 13, 2009


mul on nädalavahetusel rohkem tööd, kui nädala keskel.
kui nõme, ah?
terve nädala ootad seda reede õhtut, mil lukustad enese järel uksed ja lähed koju, et siis nagu mauk maoli poole lõunani magada ja mitte midagi teha...
aga ei, aga ei..
ei saanud lastega jõulumaale ka minna, sest olen terve nädalavahetuse tööl.
"tore"
eriti "tore" on, et palka selle eest ei saa.

nüüd tuleb hala - ma tulen 2 tundi varem tööle, kütan ja koristan, pesen ja sätin, siblin ja sebin. traaaa see kraanikauss on jälle rikkis. megastress nonprofit.


böääää.

hea oli vähemalt see, et täna on lumi maas. viin lapsed linna jalutama ja kohvikusse.. tuli töölt tuleme.. (poole kahest viieni on paus)

traa..
terve nädala ootad nädalavahetust ja siis terve nädalavahetuse, et see läbi saaks.

mul pole jõulukingitusi. ma ei oska midagi kinkida. palju lihtsam oleks, kui kõigil oleks omad wishlistid..

22.dets tuleb jälle megapikk tööpäev, 23-27 olen kodus, 28 ja 30 tööl ning siis tagasi tööle ales 4. jaanuar. kui lohutav.
23. tuleb Mart :)
peaks mingi istumise tegema. kuuse-ehtimise, õhtusöögi, teleteatri ja naiskadega.

öäääh..

No comments:

Post a Comment