MIS PÄEV TÄNA ON??

Tuesday, December 8, 2009

Ma olen augus... jälle... taaskord... mul on mu helged momendid... Kata ja Bikuga...Biku ja Kataga... me käime koos, ma magan nende kaitse all:)... me räägime kõiki taga:D No tegelikult mitte, aga mõte jääb enamvähem samaks:)
Kata on laineharjal... vist:) Biku on põhjas...vist:) Mina olen veel kuskil keskel...vist:) Ma rõõmustan koos Kataga ja ahastan koos Bikuga... ja ise? Ma ei teagi... Nagu ma Tonyile ütlesin- igas päevas on vähemalt üks lill, olgu pasameri ümberringi nii lõpmatu kui tahes:) Aga on teatud aspekte, mis mind närivad... deeeeeeeeem.

Aga Biku esinemist lennukitehases oli mõnus vaadata ja tantsida sai õhtu jooksul ja Biku, vana beatchh, jootis mu täis-- 1 väikese kohvitassi veiniga, aga ikkagi! Ei tohi nii:) Aga muidu oli vahva õhtu ja öö;)

Katal on imevahvad elamused, mida kuulata:) 500 kõne?:DD Tegelikult vähem, aga ikkagi... halloooooo... ei ole ju võimalik, et mõni vihjest aru ei saa!

Aga tegelikult, elu on ilus, ma olen ilus, Kata ja Biku on ilusad ja meie kõigi lapsed on imeilusad:)) Tuju sai jälle heaks;)

No comments:

Post a Comment