MIS PÄEV TÄNA ON??

Saturday, December 12, 2009

Hiiumaa

Hommikul vara äratus... pikutan natuke veel... kõne- kus oled? kell- liiga palju:)... jooksu pealt riidesse, äärmiselt intelligentne vestlus Kataga, jooksuga Vabaduse platsi ja siis ootamist külmas hommikus... 07.05 transport ja siis sai juba härra Padja kaissu jääda:) Mingil hetkel ärkasin ja märkasin, et pakutakse kakaod- ojeeee, mina olen in:) Jook joodud, uuesti härra kaissu:) Ja järgmine teadvuse hetk- praamil. Tuli välja kobida:( Oleks tahtnud veel magada...
Välja tuli litsuda end enam-vähem 5 mm prao kaudu- need hiiu praami mehed topivad autod nagu sardiinid konservi:D Aga sain hakkama. 1,5 tundi praamisõitu on ikka liig! Hinnad on kallid, saiakesed on hallitanud, kakao on pakist (tuleb tunnistada, et see ei olnudki nii halb), toolid ei tule laua tagant välja, teised toolid olid siiski mugavad... lubadus Bikule kritiseeriv tähemärkide jada kirjutada oli ainus, mida ma sellel reisil nautisin:)
Praamilt maha... pooletunnine sõit Liilia hotelli- traaaaaaah, rikuvad mu lemmiklille maine ära:@ Fuajees olid koristamata nõud, toas oli külm, vetsus prill-laud üleval!! no mida- ole siis väike, aga ole siiski viie tärni vääriline.

Aga siiski on tore:) Mõnus rahvas on kokku tulnud, paar ilusat poissi on ka siis;) Hiidlased mõlemad ja nemad mulke naisteks ei võta:D bad for me

Ajud on üsna läbi põletatud. Juhe jooksis viimaseks ülesandeks ikka täitsa kokku, aga saime hakkama. Tulin isegi üsna originaalse idee peale- good for me:))

Varsti saab süüa. Enam ei tahagi nagu. Päev otsa on meid nii palju toidetud, et oi oi oi. Mulle meeldib siin:) Homme õhtul hakkab tagasisõit mandrile, enne seda tuleb pikk mõttepäev:)

Loodan, et olen homme elus, et ülehomme jälle tööle jõuda:)

No comments:

Post a Comment