MIS PÄEV TÄNA ON??

Saturday, December 5, 2009



eriti mõnus on peale ärkamist paul simonit kuulata.. you can caa-aall me Al! täna on pea- ja luuvalupäev. ma ütlen, oleks võind elutuppa diivanile jääda.
meie bändil on päris mitu uut lugu- "viimane lugu, aitäh" ja "nii, nagu alguses oli". improviseeritud proov sujus suurepäraselt.

tehases tuli mingi tüüp minu käest küsima, et kuidas mulle tehasehoone meeldib ja kuidas ma üritusega rahul olen. jeesh.. ma olen ju õige inimene, kelle käest selliseid asju küsida. ei meeldi tead. ei meeldi mitte miski tead. aaagh.

minu algsed hirmud, et tehases jahe hakkab, olid alusetud. etenduste ajal oli ikka megakülm. ja me ei joonud vabatahtlikult - me võtsime külmarohtu, et ellu jääda. aga eile oli soe. ruumid pidasid sooja ja rahvas küttis veel juurde. nõme. tahtsin oma uue mütsiga eputada ja kui kõik ennast riidest lahti koorima hakkasid, jätsin meelega jope ja mütsi. suva, et palav oli. ikkagi jätsin.

meeli jõi kaks topsi veini, jäi purju ja sõbrunes itaallastega.. booring. need olid küll kõige kleepsumad spagetinäod, keda ma näinud. hi, how are you. me wanna be your friend.

Dzeims: sa oled vist koguaeg sellises.. mm.. orgasmieelses seisundis - selline megaõnnelik ja kreisi.
Katja: ei, dzeims.. see ei ole orgasmieelne - see on afterglow :P

üks mees naeratas päris siirasti trepil. ei tea, kas see tähendab nüüd, et järgmine kord saan lõpuks selle õnnetu "tere". teine mees aga jäi mind vist kulda ootama.. päris piinlik muidugi aga ega need mehed ilmast otsa saa. ja see konkreetne mees on ka täna õhtul veel viljandis. buugi-vuugi-roken roll :D

villu suutsime muidugi oma uinumiseelse kädinaga välja vihastada. meeli viis hommikul pansis prügi välja. pidime margitiga vadile kaissu pugema, et näha mis nägu ta hommikul teeb. kuna villu arvas, et ei tee mingit erilist nägu (mitte nagu villu ise - leides roosa kübara oma voodi kõrvalt), jätsime plaani katki ja ropendasime elutoas nii palju, et suu väsis ära.

ja siin ma nüüd siis olen. tööl. veerand tunni pärast läheb kuld lahti. peaks platsi üle vaatama. moosi-moosi-moosi ja teed.

ps. särk on välja veninud ja teksad katki. peaks endale riided selga ostma :D

pps. päev otsa on inimesed mind vahtinud. käisin mitu korda vetsus peegli ees, et kontrollida, kas silmad on laiali või juuksed sassis. eip. arvestades situatsiooni ja konditsiooni - täitsa pandav..aga siiski.. tra te vahite. get a life. (eilne ropendamisteraapia annab veel järelnähte)

1 comment:

  1. Tra, annab küll jah :D

    Mul hää meel, et külla tulid.
    Oled täna ka oodatud :)

    ReplyDelete