MIS PÄEV TÄNA ON??

Saturday, December 5, 2009

Ai need vallatud millimallikad.. Öösel muteeruvad ninakollideks ja päeval mängivad tampoone nii, et vahet ei olegi, kas hingad sisse või välja.. Kasutegur on null.. Ma võiks juba tegelt ka loobuda.. Polegi vaja ju kogu aeg hingata, nii et ninasõõrmed tagurpidi, eks.. A miski mu sees ütleb, et see on hea.. Mõnikord justnagu karjuks, et HINGA, RAISK!
Ma üldiselt olen hästikasvatatud laps ja kuuletun.
Nüüd ma siis hingan, nii et mokk töllakil..
Siinkohal ma võiksin rääkida ka oma vapustavast köhast, millega lapsi hirmutatakse nii, et nad haledalt nutma hakkavad, aga ei viitsi.. Mul on näpud ka haiged ja mõlemad käed vasakud..
Üleüldine tervise taandareng on..
Ja mitte ainult .. Pappi ka ei ole..
Midagi mulle ei anta, rsk..
Mis elu see on, ah..
A nohu ei taha keegi osta?
Annaks jube hea hinnaga.. Keegi huvitatud on, siis annaks kindlasti veel tingida.. Palaviku võin veel kingitusena kaasa anda:P

No comments:

Post a Comment