MIS PÄEV TÄNA ON??

Sunday, December 20, 2009

Jõuluaeg

Kas jõulud ei peaks olema kõige ilusam rahuaeg? Kas siis ei peaks mitte olema muretu elu- ei probleeme, ei tülisid, ei arusaamatusi, ei mõttetuid naaklemisi? Kas ma olen olnud pime või hakkan nüüd täiskasvanuks saama? Mulle tundub, et selle aasta jõuludel on kõik need eelloetletud aspektid kõik korraga jõule ründamas. Ja mitte ainult minu omasid vaid ka mu sõbrannade ja eriti eriti lähedaste... Ega mõni sündmus ei oleks võinud ju üldse mitte varem juhtuda või üldse olemata olla! Nüüd, just nüüd, kui jõuludeni on aega veel loetud päevad ründavad igast ilmakaarest mingid facking nõmedused! Minge minema! Tulge uuel aastal- või veel parem, ärge tulge üldse! Mu elu on niigi keeruline, ei ole vaja, et probleeme juurde tuleks. Nii mulle kui mulle kallitele inimestele. Kuidas neid eemal hoida? Ennetada... MÄRGAKE!!! On ju meile armsad inimesed need, kellega veedame enamuse oma ajast- peaksime siis ju tundma neid piisavalt, et märgata kui midagi viltu on. Ja kui juba märkame, siis võime ju ulatada ka käe. Mul ei ole nii palju käsi, et korraga ulatada kõigile, kes kannatavad hetkel nende ründajate käes. Kas on õigust ulatada uppujale käsi, kui oled ka ise uppumas?
Ei- nüüd on otsustatud... ma hakkan mingiks superkangelaseks. Laenan Kassu käest mõne kostüümi ja peksan need probleemid auku. No mingid suvalised töllid ja mõttetud arusaamatused küll ei riku minu ja mu sõprade jõule! Mis jõule- elu!!! Ma olen piisavalt palju üle elanud ja välja kannatanud, et paks nahk on mul juba seljas küll. Nii et mõttetud töllid ja jõulupuuperid- hoidke alt... katsuge ainult minu lähikonnas mingeid laineid tekitada!!! Olen lõpetamas ühe asshole´iga oma elus, saan ka teistest jagu!!
Teate, mis järeldusele ma just tulin naised:DD Kui minu nimi hakkaks G-tähega, siis me saaks oma rühma lühendada KGB-ks:DDDD Ma armastan teid:) Häid jõule meile;)

2 comments:

  1. fakit. kui sind ka 24. õhtul pole, on ikka väga üksik värk. teeme nii, et juuladel joome koos hõõgveini ja vahime telkust nutukaid. ja siis teeme oma rämenaeru iga kord, kui ekraanil on pisar või punane tutimüts.

    ReplyDelete