MIS PÄEV TÄNA ON??

Wednesday, December 23, 2009

nagu filmis

jalutasin antikvariaadi aknast mööda ja nägin TEDA seal. pikalt mõtlemata hüppasin sisse ja siirdusin luulenurka. ei kiirustanud, tahtsin lihtsalt seal olla. näpud libisesid üle riiulisse sätitud raamatute. olgugi, et ma tegelikult ei otsinud midagi konkreetset, leidsin riiulist raamatu, mida olin juab ammu otsinud. Ja siis see juhtus - see nagu-filmis-hetk. panin raamatu letile, vahetasin müüjaga paar sõna ja kiikasin silmanurgast tema poole. ta tõstis pilgu raamatult, mida sirvis, otse minu pilgu vastu. naeratasin vaikselt punastades ja langetasin pilgu. müüja vahemärkuse peale tasusin arve, soovisin häid pühi ja liikusin ukse poole. härrasmehelikult avas ta mulle ukse, vaatas otse silma ja naeratas. hetkeks olime täiesti vastakuti. väga lähedal. punastasin jälle ja astusin poest õue. katsin õhetava näo kinnastega ja tegin paar veidrat kepsakat hüpet poe ukse taga. Tema jälgis mind läbi ukse akna. punastasin JÄLLE ja lippasin naerdes minema. ülejäänud päeva olen naeratanud.. kogu aeg.. üksi tänaval jalutades.. saia rösterist võttes, puid kuurist tuues.. praegu ka naeratan.

No comments:

Post a Comment