MIS PÄEV TÄNA ON??

Monday, December 21, 2009

Eilne päev

Teate seda laulu ju küll...Eilne päev? Mul on ainult need kaks sõna sealt meeles:D Aga see-eest milline päev mul eile oli!

Magasin poole lõunani...panin Padjale teki peale:D Teisel härrasel söötsin kõhu täis ja viisin veel turuplatsi kah (uus tuttav jälle juures:))...maal sai juba orkutis sõbraks märgitud:D Kõne Katalt, lapsed riidesse ja linna...naistejutud-mehed on sead (teate ju küll;)), lapsed mängisid rahulikult õues... hakkasid tuppa tilkuma: kõigepealt Maila, siis Jussu ja siis lõpuks Kassu:)...Kata ülepanni lennutatud koogid:)...targad õpetussõnad lastele...jälle maale...hullud üleväsinud põrgulised, kes rahunesid alles siis kui superstaarid maid jagama hakkasid...lapsed kaissu...linna Kata juurde teed jooma ja mingit imelikku kooki sööma (Kalmeri arusaam millestki heast:D)...panss- see on juba eraldi peatükk:)

Olime Tonyga kokku leppinud, et näeme siis pansis kui pikad targad vestlused netis olid lõppenud...jõuan kohale, kedagi ei ole. Papaa silkas ringi ja tervitas:) Kell oli 00.35. Pesin pea, tegin teed ja istusin teleka ette verinoort Bradi vaatama. Mõtlesin, et vaatan pool tundi ja siis kobin magama, sest hommikul vaja 05.50 Tartusse sõitma hakata. Tony niikuinii magab- kõnele ka ei vasta jne jne:) Papaaga vestlus filmi vaadatavuse teemal- kõlbas küll. Mõtlesin, et ootan ära, millal Brad oma maski maha rebib ja siis tuttu...järsku ukseprõmm... kõigepealt Tony uksel ja siis Padi ka:) Ja kust siis nemad tulevad? Sõnajalgade kontsertilit!!! Nagu mis mõttes???!!!:D Ja mõlemal on plaadid kaasas ja panid veel peale ka ja täiest võimsusest üürgama:D Ja siis me isegi tantsisime:DDD Ja siis tuli kass oma karvasega:D Ja siis nad tegid midagi mõeldamatut, mille peale Villu kindlasti rusikad taeva poole tõstab ja kisab eeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!:D
Kui neil viin otsa sai, siis olin ma kaineks autojuhiks--eeeeeksole:D Sõitsin härra Vadiga pool linna läbi öösel kell pool kolm:D Jämmar oli kustus, Puhas kuld puhkas ja hotell oli usklike päralt, nii et sealt ka ei saanud midagi:D Kolmest jõudsime tagasi:DD Väga huvitav sõit:) Härra kaebas muret ning kass ja karvane käsutasid mind uuesti rooli ning sõit Aigari juurde võis alata:D Saime viina kätte, kõige suurem janune oli magama jäänud:D Kell oli neli kui ma teatasin, et nüüd ma magan tunnikese, nii et head ööd:) Kõigil oli äärmiselt kahju mu seltskonnast lahkuda:DD No päris nii see ei olnud, aga ma ju võin ennast meelitada;)
Aga ega ma siis kohe ei saanud magama jääda, kass ja härra tulid toa nr.9 ukse taha ja hakkasid seal vaidlema:) Kell oli pool viis kui nad uuesti elutuppa suundusid ja ma sain kõrvu puhata. 1o min. pärast tuli härra tagasi ja läks magama- vaikus...jess, ma saan tunnikese puhata:)

Nüüd, juba tööl olles, mõtlen, et mida vähem ma magan, seda kergem on tõusta ja hommikul vara vara tööle sõita. Aga kui kaua nii on? No loodan, et selle nädala pean vastu:)

No comments:

Post a Comment