MIS PÄEV TÄNA ON??

Friday, December 11, 2009

oehh

Appi appi mis põnevad päevad on olnud: ei teagi, kust alustada. Eile käisin Kadrioru lossis Lukase vastuvõtul:) Kojamees juhtis õhtut, süüa oli oi oi kui palju, kenad kutid mängisid tśellosid, purjus tüdrukud tegelesid püromaaniaga ja nii sinna kui tagasisõites sai ennast välja magatud:D Mingi raamatu saime ka:) Aitäh, et märkasite, et ma tubli noor olen:)

Täna hommikul sõitsin juba enne kuute Tartu poole. No kolm korda vähemalt oli selline tunne, et hüppa autost välja ja tee äratusjooksu:) Aga jõudsin õnnelikult kohale, tööd oli essuks, aga päev läks kiiremini, sest Tonyga arenes meeldiv kirjavahetus:)

Sitapea võttis täna isegi kõne vastu. Jutt kiire ja korralik:) Asja siiski ei mingit. Mõttetu mees.

Biku hoiatas mind terroristi eest. Täna ta helistas, ei julgenud isegi vastu võtta:( Jube tunne oli...

Ma sain kingituseks kaelapadja- lambakujulise:) Patsient sai koju ja kinkis mulle padja:) Ma panin talle nimeks härra Padi;):DD

Mu tööpäevad algavad 07.30--mida v...u! Peppu küll, ropendama võtab. Kas ma sellist Tartut tahtsin siis? Uus vanemõde hakkab terroriseerima ja Viljandist tuleb teine veel järele-- viimane aeg Viljandisse tagasi kolida. Kes mind tahab?

Biku: "Meil pidupäev, sind ei olnud kodus:)" Südantsoojendavaim asi, mida keegi mulle viimase kolme kuu jooksul öelnud on- aitäh:)

Homme kell 07.00 väljasõit Vabaduse platsist Kärdla poole- deeeeeeeeeeeeeeeeeeem, härra Padi kulub marjaks ära:) Kavatsen magada kuni praamini ja siis praamil tuule käes oma juustel lehvida lasta ja siis veel natuke põõnata härra Padja käte vahel:D Ja siis töö töö töö ja töö. Nädalavahetus ei tundugi nii mõnus.

Ahjaa... Biku ja Villu üritasid mind Tonyle parseldada 27.- eest- tõelised sõbrad, või mis?:D

3 comments:

  1. 1. kes on terrorist?
    2. 27 eeku on ikka sitaks odav.

    ReplyDelete
  2. 1. Tead ju küll teda- saadab mulle imelikel kellaaegadel sms-e.
    2. Nii leidsin minagi, aga Biku ja Villu olid ühel meelel, et just nii palju ongi õige. lisaks hakkasid pärast viie krooni hinda alla tõmbama ja lõpuks pidin veel peale maksma:D

    ReplyDelete
  3. aaaa... eeee... kesse?
    :D


    tõnn on nii hea poiss küll, et talle peabki peale maksma ;)

    uh.. peaks tõnni ära sebima :D

    ReplyDelete