MIS PÄEV TÄNA ON??

Wednesday, July 1, 2009


tead,sina ära loenda:D Tal on palju tuttavaid... aga mina tunnen Trinzut ja käin temaga jalutamas ja jutumulli puhumas.meil on roosad velvetid ja tema seltsis ei tunne ma ennast veidrikuna.Ta ajab mind naerma ja naerab mu naljade üle.

08.04.2005 - 10:31, kasutaja pildiga gnj


Nii iseloomustas mind katrin 4 aastat tagasi. PÄRIS PIKK AEG JU?!!



Ja nii kirjutas ta orkutis:
Katrin
roosa suhkruvatt ja kesköine jalutuskäik ümber selveri. mummud ja kaltsukatuurid. kevad ja päike. mõnus-mõnus-mõnus!
31.03.05 Katrin

Katrin
... ja kui keegi peaks Trinzule liiga tegema, hoidke alt, hammustan! grrh!
02.05.07

****




Ja nii olen mina kirjutanud:


Katja on minu isiklik ingel,kellega koos ma käin Selveri käruputkat kaaperdamas,ümber selveri jalutamas.Tõmbab ligi igast troppe.Üks vähestest kellele kogu oma maailmamured kurta.Hoolin!Ilusa poja vahva emme:)

04.07.2006 - 12:59, trinzu


ja orkutis:

*TЯiinu-Angela
ta on vähese aga nii kalliks muutunud. temaga on hea rääkida ja naerda. isegi enda õnnetuste üle saab temaga koos naerda. siis ta üllatab mind ntx sellega, et kutsub pannkooke sööma, jagab minuga roosaarmastust. kaaperdame koos selveriputkat ja käime ümber selveri deitimas. lammas:*
17.04.05

***

*TЯiinu-Angela
Ma olen uhke, et mul on olemas nii hea sõber, nagu seda on Katja! Keegi, kellega koos on alati lõbus. Keegi, kellega koos kaovad kõik maailma mured, sest me lihtsalt kaaperdame ära Selveri käruputka või tõmbame troppe ligi nagu mesi mesilasi. Katrin on meeletult tark ja osav. Oskab ja saab hakkama kõigega, mis vaid ette võtab. Mitte miskit ei tekita talle probleeme ega raskusi. Nalja oskab teha rohkem kui rubla eest. Mõistab mind juba poolelt sõnalt. Ma olen uhke tema üle.
PS! Lavju!:)
11.09.07


.. see ongi sõprus ja armastus :) Aastatega aina paremaks.

No comments:

Post a Comment