MIS PÄEV TÄNA ON??

Tuesday, July 28, 2009

Vigane tihane.

"Ma olen haiglas, lähen kohe pildistama" Mismõttes eksole?!!

***
...ja siis 5 minutit hiljem msnis:

 M. ütleb (19:32):
*su mees käis mu juures just 
*kätt pildistamas
¤ tЯinzu¤ ütleb (19:32):
*:D
*mis seisud on tal?
*helistas jah..õõ.. ma haiglas
*ütlesid talle ka.. "tsau nurri mees v?":D
 M. ütleb (19:34):
*ei ole midagi tapvat
*luumurdu ei sedastanud
*ütlesin, et triinu tervitab :D
¤ tЯinzu¤ ütleb (19:34):
*juba sain "mismõttes triinu tervitab" :D:D
tЯinzu¤ ütleb (19:37):
*hahha:D
*Nüüd mul vigane mees ka veel
*see vigastus seksi ka segab v:D
 M. ütleb (19:37):
*ettekujutaja on, mitte vigane
 M. ütleb (19:38):
*no näpukat tehku paar päeva teise käega :D
¤ tЯinzu¤ ütleb (19:41):
*mulle meeldib, et Eesti ikka nii imepisikene on
 M. ütleb (19:43):
*on tõesti
*ja asjaolu, et ma paari pildi järgi ära tundsin :p
***

.. nüüd mul ongi, kipsiga mees, kolmeks nädalaks!

No comments:

Post a Comment