MIS PÄEV TÄNA ON??

Tuesday, July 28, 2009

Nii naljakas

Tead.. ma eile meenutasin meie vestlusi Holstres, siis kui Annely ka maal oli.. mõned päevad enne Jaanipäeva, kus ei olnud üldse kindel veel, et sellest meie Jaanipäev saab.

Kas ise ka mäletad neist miskit? Need olid kergelt kurva ja samas noriva alatooniga, seotud loomulikult 30.juuliga. Naersin veel, et siis tuleb kuri naine tagasi, Sina aga oled minust ja minu sõpradest nii sõltuvuses, et ei saa enam ilma meieta elada. Naine aga keelab minuga suhtlemise- blokid mu msnis ja telefoninumbrigi kustutad ära. Ma isegi mäletan seda, et Sa ei tahtnud sellest rääkida, sest sellele mõtlemine muutis Sind kurvaks. Tunnistan, et mind ka, olin juba siis Sinu olemasoluga harjunud.

.. ja veel 19. juunigi seisime Bangalo ees ja rääkisime sellest, et kui me kaks raskust ületame, siis saame hakkama ja saimegi :) Nüüd oleme siin ja aina paremaks läheb- endiselt :*

No comments:

Post a Comment