MIS PÄEV TÄNA ON??

Monday, June 29, 2009


ma olen sõltlane. 2 päeva pole rohtusid võtnud- kaotasin ära.. nüüd suren maha kohe.

FAKK! mul on tõesti tõesti väga kehv olla. ainus lohutus on teadmine, et vend toob kohe uued rohud..

ma ei taha neist sõltuda... narkari tunne on peal... tahaks võtmata jätta.. vererõhk on täiesti ulmeline.. minestushood.. süda jääb kohe seisma...

mis siis juhtub?? variant, et surengi maha.. kukun kokku.. vastu pliidiserva ntks.. vabalt võiks igavesti magama ka jääda.. teine variant, et läheb veel sitemaks.. ja siis ühel hetkel hakkab jälle normaalne... ja siis pole enam rohtusid vaja??? igavesti ei saa ju võtta..

appi... kuidas neist vabaneda?? appi.. kuidas neid kähku juurde saada???

somebody please kill me!!

suremiseks on see parim laul


(mul on niiiväga tuge vaja..)

No comments:

Post a Comment