MIS PÄEV TÄNA ON??

Wednesday, July 15, 2009

thnx, but no thnx



mul on meestest ja suhtevärkidest nii kopp ees, et igasugused armutuvikeste paarid (jah, teie kaks ka :P) tekitavad tahtmatult tuju näpud kurku toppida.

- pane toru ära
- ei, sina pane toru ära..
- no pane toru ära..
- ei, ikka sina pane toru ära..
- näkäää, sina pane toru ära..

no, mida fakki on üldse vaja helistada siis??

sry, tegelt on kõik ok.


ja siis tuleb isa mulle suitsetamise kohta moraali pidama. "jäta maha, sa saad hakkama küll" ähäh. jätan jee.




k***i ja keeksi tahaks...
aga ei saa..
ühele kurdaks, see hakkaks kohe abielluma (thnx, but no thnx, eksole),
teisele kurdaks, see hakkaks kohe lapsi tegema.. jällegi.. been there, done that, tänan ei..
kolmandale kurdaks, see peaks naise käest luba küsima :D :D :D
ja neljas... see on liiga kaugel.. v mis ta nüüd niiiiväga kaugel.. aga mul pole rattaid all.

elu on ikka nii keeruline.




- sau mis teed?
- midagi.
- aam, okei, ma ei sega siis
15 minutit hiljem...
- a mis muidu teinud oled siis?

thnx, but no thnx!

ma olen praegu vist natuke liiga pahas tujus, et jätakata... peaks minema puukuuri ja piknikuveinid ära jooma :D

a seda ka, et.. ma tean, miks kaks teatud meest omavahel suheldud ei saa.. ja teatud naisterahvale on see üsna halb uudis :D :D (jees jees, janet mõtlen :D)

No comments:

Post a Comment