MIS PÄEV TÄNA ON??

Wednesday, July 15, 2009

Töönarkomaania

Vara üles, hilja voodi nõnda üksindus majja toodi. Tegelikult on see täiesti normaalne, et ma astun kodust 7:15 välja ja jõuan koju 21:45, sest ma olingi täpselt nii kaua tööl! No ma ei tea, palvetan siiski selle nimel, et alates augustist asjad hakkaksid paremuse poole liikuma ja ma saaksin enda vana töörütmi tagasi. Esmaspäevast-reedeni 09:00-17:00 .. igatahes palju parem, kui 7:45-20:30 tööl passida (või kauemgi, nagu juhtus eile mingi taaskord tobeda G4S häire pärast).

Korter.. vot korteri pean ka veel endale välja vaatama, et saaks oma täiesti uue eluga algust teha, meie uue eluga. Reedel hakkan asjaga tegelema ka, siis saan kortereid vaatama minna vähemalt :) Jehhu..

Ja Sina, kallis karvapall, pidid ju juuksurisse minema!!



Lugesin läbi ühe lihtsa artikli nõuannetega, kuidas saavutada sisemist
Rahu ja tänu sellele saavutasingi päris oma isikliku seesmise rahu.
Artiklis oli kirjas: "KUI SOOVID SAAVUTADA SISEMIST RAHU, VII LÕPULE ASJAD,
MILLEGA ALUSTANUD OLED."
Ma siis vaatasin ringi, otsisin üles asjad, mis mul erinevatel põhjustel pooleli olid jäänud ja reastasin nad prioriteetide järjekorda.
Niisiis, täna hommikul olen ma lõpule jõudnud pooliku pudeli Bacardi, pooliku Jägermeistri, pudeli punase veini, Metaxa, väikese karbi kommide, paari allesjäänud aspiriin ja hapukoorega.
Teil pole vähimatki aimu, kui hea mul praegu olla on ... :-)

No comments:

Post a Comment