MIS PÄEV TÄNA ON??

Friday, July 31, 2009

andestust, et olen õnnelik



nii.. rahad hakkavad minulgi otsa saama. peale arvete tasumist on kontol täpselt niipalju, et lastele söögi jaoks jagub.. ise elan õhust ja armastusest. vabatahtlikult. sest.. ma olen nii palavikuliselt omadega sees, et söömiseks pole ei isu, aega ega tahtmist.

mait (üks teine mait) kiitis, kui ilus käsmu on. just selline jalutamise ja mõtisklemise ja omaette olemise koht. ja eile siis elari ütles, et .. noh, et kui mitte kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab. ja kui vaja, lähme kasvõi häälega. aga koos :D

ja nüüd tuleb kaks fakjeed:

Fakkjeeee!! ma olen nii õnnelik!

ja Fakkjeee!!! mul on niii palju sõpru!!!


ja kolmas ka - nii igaksjuhuks.


Fakkjee!!! jee!!

:D :D :D




edit: mingi tund aega üritasin siia postitusele pilti juurde panna.. huuuh.. kasuta veel URL-e.

No comments:

Post a Comment