MIS PÄEV TÄNA ON??

Thursday, July 30, 2009

Siis kui on nii õige!

Ma ei suutnud mõista oma sõbrannasid, kes rääkisid armastusest ja ise olid olnud mehega koos vaid paar kuud. Arvasin ikka, et armastus on midagi sellist, mis tuleb aastatega ja muutub aina tugevamaks tundeks. Tundus, et nad loobivad kergelt sõnu. Hah! Eksisin.. ja oi, kui rängalt, kui arvasin, et armastus nii ruttu ei saa tekkida!


Mina.. minu jaoks oli raske isegi paari aasta möödudes öelda need kolm maagilist sõna "Ma armastan Sind!". Lihtsalt ei tulnud üle huulte, jäid kurku kinni.. isegi sellest rääkimine tekitas kahtlase tunde- häbitunde? hirmu? paanika? Päris naljakas!
Praegu ma tunnen end nii vabana, kõik tundub nii õige! Ma võiks karjuda üle maailma neid kolme sõna! Uskumatu! Ma ei ole mitte kunagi tundnud sellist vabadust oma hinges, selliseid ülevoolavaid tundeid, selliseid segaseid emotsioone. Kogenud sellist seksi, mis viib tunnete-tundmise tasandile hoopis uuele levelile. Iga puudutus tekitab endiselt külmavärinaid ja suudlus paneb kõhus lilbikad lendama. Pidasin sellist armastust vaid romantikafilmide väljamõeldiseks ja nüüd kogen ja tunnen seda ise :) Päris hull värk ikka!

Ma olen õnnelik, siiralt ja südamest õnnelik, mu silmad säravad ja mu hing heliseb!

***


You belong to me...
I belong to you...
Fire from my heart..
Burning just for you..
When you're far away
I`m in love with you
Feeling that so high
Walking like do you...

Somebody told you
How much I love you?

1 comment:

  1. öäöäöä...

    jään oma argumentide juurde:

    kõik mehed on sitapead :D :D

    varem v hiljem.
    sinu oma oli sitapea kellelegi teisele ;)

    a ma tegelt ei pahanda, et sa siin nii õnnelik oled.. ma olen ka ;)

    ReplyDelete