MIS PÄEV TÄNA ON??

Thursday, February 11, 2010

Tulge tulge kõik te kaunid!:)

Need, kellele meeldivad pudinad-kõlinad, tulge Arminasse:) Meile saabus eile Pärnust Endla loomingu ehteid terve posu:) Muidu ma istun jälle üksinda siin ja täna pole ema ka, kes süüa tooks:D

Õhtul sai joostud omajagu: maale, Livekasse plakateid viima, Arminasse tööasju arutama (kust ma õnneks pääsesin kümne minutiga:D), Kata juurde teed jooma-- ja kas tee oli valmis?? "Mida sa passid? Pane vesi kannu ja pane keema!! Laiskvorst!!":D Nii armas:) Jõudsime kataga järeldusele, et täiendame üksteist kenasti- tema on laisk ja käsutab mind tööle ning mina olen loll ja teen kõik ilma vastuhakkamata ära:DD Siis ma jõudsin panssi, kus V ja B ja veel mingi kutt jõid pipraviina:) Põletasid lahkunud küünlapäeva auks küünlaid:D Istusin ka natuke ja läksin ära tuttu, sest täna tuli ju jälle tööl olla krapsti krapsti:))

Avastasin sõnumi: töö tehtud, nüüd väike istumine. Mõtlesin, et no hea küll. Viimane etendus ju, loogiline et istumine. Läksin tuttu. Ärkasin- külm oli. Kell oli 04.00 ja meest ikka ei olnud:( Panin riideid selga, tõmbasin ühe teki veel peale, tundsin natuke igatsust ja mõtlesin, et maga edasi lollakas, sa pead varsti üles tõusma ju! Nu magasin siis edasi- ärkasin jälle. Kell- 04.30- kurat! Ikka külm ja ikka meest ei ole. Magan veel- 05.00--arvake, kes ärkas? Ja uksepaugatuse peale lootsin, et nüüd ikka tuleb-- ei, saabusid kass ja koer:)) Perse majas ma ütlen. Ja siis lõpuks, 05.30 saabus kauaoodatud kaunikene. Tuikuv, väsinud, kaasas veinipudel ja śokolaad:) Kas need on nüüd vabanduseks? Või meelituseks? Või lihtsalt peojäänukid? Ei ole siiani veel selgusele jõudnud. Saabudes sain mõned lembesõnad ja hommikul hakkas ta juba tööle kiirustama ja rääkida ei jõudnudki millestki, aga pika kalli sain:) Aga lõõgastavast ööst, millest ma päeval unistasin, ei saanud ma isegi und näha, sest iga poole tunni tagant üles ärgata on ikka faking tüütu.

Kata saab täna astelpaju mahetoodet- kadedus kadedus hüppa peast välja!:)

2 comments: