MIS PÄEV TÄNA ON??

Sunday, February 7, 2010



rabarock kolis PK-sse. väike pind ja vähe aega = kontsentreeritud FUN-FUN-FUN!!!
peale paari tantsu ja mõnd jooki, sain endale 3 vabatahtlikku tasuta lapsehoidjat, ühe mehekandidaadi, vanad sõbrad, uued sõbrad, ühe jorsi ja hea kõhutäie naerda.

"sa oled kõige ilusam tüdruk, keda ma näinud olen"
"hahaha"
"päriselt!"
"tore, aga mul on nii palju patte, et kui sa neist kuuled, jooksed siit minema nagu tuulispask"
"sinu poole?"
"mage katse, eip :D"
"aga kus ma sind edaspidi näha võin?"
"siinsamas"
(ja lippasin riksiga reegleid rikkuma :P )


ja siis oli folgiromantika seal.
mõnda inimest on ikka eriti hea näha. ja mõne inimese puhul on eriti armas, kui mind koju saadetakse.. ja mõni inimene paneb ikka veel hambaid krigistama ja patuseid mõtteid mõtlema..
"mul on sinust ainult head mälestused, tead seda?"
"tean. minul sinust ka"

:) :) :) :)

ja me oleme mergiga viljandi indie-tuumik :) something corporate.. besides history.. ma võin talle kõike teha ja ta ei pahanda. ise ütles.
ja riks on lavakunn.


no ja siis leena, ilma kelleta ma poleks eile välja läinud ja ilma kelleta, ei oleks pidu pooltki nii lõbus olnud.. jääme sünnipäeva ootama ;) :D

ooOOOOooOOOoOOOoOOOoOOOOOoooOOOOOooooOOOOOooOOoOo :)

1 comment: