MIS PÄEV TÄNA ON??

Saturday, February 27, 2010

04.56 kodus. huuled katki, juuksed sassis, jalad lumes istumisest läbimärjad.

L: aga homme näeme?
K: muidugi :)
L: mm.. helista siis mulle..
K: mhmh, helistan sulle poole kümnest, et ou! pidi peol olema ju! :D
L: nii hilja? ei, helista mulle varem. helista hommikul, kui ärkad. siis ma räägin sulle, kuidas mul mäng läks.
K: olgu.. aga mitte hommikul. ma saadan sulle sõnumi, kui mul koosolek läbi saab.
L: jah, see on hea, näitan sulle sellist viljandit, mida sa varem näinud pole ja viin su sööma.
K: mu koosolek lõpeb õhtusöögiga...
L: siis ma pakun magustoitu ;)
K: teeme nii.
L: ja peale magustoitu peole..
K: peale magustoitu peole :)


ja.. ma nüüd ei teagi..
on? ei ole?

me lõpetame teineteise lauseid. ta on vanem. ta tunneb huvi.. (jei!:D) ta on isegi ilus.. ja hea.. ja.. MIDA KURADIT MA KAHTLEN??? asi on tõesti ainult lause-ehituses? selles ühes "vä?-s" ??


ohh.. öelge, et ma teen õigesti.. ? teen ju?
suva. ei ole halvemaid, paremaid aegu - on ainult hetk, milles viibime praegu.
elagu praegu!
kes hoolib, mida ülehomne toob? :D

2 comments:

  1. mine vooluga kaasa. Ma läksin ja olen õnnelik:D

    ReplyDelete
  2. Mina läksin ka ja olen kõige õnnelikum ever :)

    ReplyDelete