MIS PÄEV TÄNA ON??

Sunday, February 7, 2010

Hesus kriiiist, superstaar

No muud ma ei oska oma laiskuse kohta öelda- kui ma hakkasin otsima oma viimast postitust, siis võisingi otsima jääda:D Ei ole võimalik, et üks inimene on nii laisk no kurat- ma ju käin iga päev arvutis ja mul on nii palju öelda, aga näe- ei viitsi sisse logida. Pühade pepu ma ütlen! Ja kui ma siis ennast lõpuks kokku võtan, siis on nii palju öelda, et nii palju jääb ütlemata....raaaaaaaaaaisk (see saarlase murre:D)

Kõige tähtsam kõige pealt- uuel aastal pani prohvet Heigo mind mehele:D Ja ma olen talle lõpmata tänulik, sest nüüd sattus õnn ka minu õue peale:D Oleme käinud jalutamas, teatris, Tartu-tripil (2x), vabatahtliku tööd tegemas;) ja meil on suured suured plaanid kuhu me veel läheme ja mida me kõik ära teeme:)) Armumist soovitan palavalt;)
Mina sain tagasi õnnetunde, rahu, tasakaalu ja kõik teised boonused ka veel takkapihta:) Ühel eriti pingelisel hetkel langesid sõnajalad mu peale:DD ja ma taipasin- fuckit, mind ei huvita see üldse, mina olen nii või teisiti õnnelik ja seda minult keegi ära võtta ei saa:)

Teiseks: olen tagasi Viljandis:) Ja rahul sellega:) Siinkohal tahangi kuulutada- tulge kõik Armina Womanisse!!! Ma müün teile eriti lahedaid riideid seal;) Ja ma olen rahul...ja mul on hea olla, ja ma olen jälle õiges kohas:) Tartus ravisin terveks oma suuremad lõhed ja naastes olin tugevam kui kunagi varem- iga töll juba mind ei kõiguta. Tartu on küll mõnus koht, aga liiga suur seal elamiseks.

Varsti terendab ka minul oma korteri võimalus. Just nii nagu Katal ja Bikul:) Me peaks oma päevad ka sünkroniseerima:DDD Ja järgmised lapsed saame ka kõiik üheaegselt ja siis asutame oma hipilaagri kus kõik kasvatavad kõiki ja maailm on üldse üks ilus paik:DDD

Biku ütles mulle, et Villu oli pakkunud välja mu ensearendamisevõimalusi. Krt, mul nüüd pisik sees. Muudkui mõtlen selle peale. Tahaks küll kooli. Ma näen kuidas Biku ennast lõhki tõmbab, aga kas ma õpin sellest?- eeeeeeeeei, ma tahan ikka kooli:D On mulle siis seda vaja, et maailma tark olla? Loomulikult- ega keegi teine ei tohi ju targutada:D

Kolmandaks: kas keegi koera tahab?:D Mul on üks pakkuda, kes kasse vihkab, aga muidu on muhe vennike:D Andke teada:)

Ja veel: Biku ja Kata, kas teie tööpakkumisele on cv-sid juba saadetud?:) Ma astuks ka kampa kui źüriid vaja on;) Vaataks need eesti haruldased mehed üle, kes romantikast veel lugu peavad:))

No comments:

Post a Comment