MIS PÄEV TÄNA ON??

Wednesday, February 10, 2010

Möhhh???

Tutvusin täna oma maksuameti andmetega. No ei saa aru kui palju ma siis lõpuks tagasi saan? Mul oli mingi 6 erinevat boldi märgitud summat. Mida ma millest lahutama pean?? Mida ma saan ja mida ei saa?? Ja miks laste juurde midagi märgitud ei ole? Deeeeeem, ma ei saa üldse millestki aru:S Tahaks natuke raha planeerida, et makse maksta tagasi kohe:D Aidake keegi tarkadest ja öelge, palju ma siis see aasta tulu saan:D

Lisaks- mulle anti tänaseks ülesandek müüa 1000.- eest kaupa! Eile oli olnud üsna jama päev ja nüüd täna pean mina topelt pingutama- nii et, TULGE ARMINASSE OSTLEMA!!!!!! Sõbrapäev ju tulekul ja siin juba pudi-padi kingitusteks leidub;) Lisaks muidugi eriti lahedaid riideid ka:))

SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS SOS

No comments:

Post a Comment