MIS PÄEV TÄNA ON??

Wednesday, February 24, 2010


ärkasin selle peale, et kaspar rääkis midagi voodi serval. kui silmad selgelt seletama hakkasid ja ma sõnadest juba aru sain, mõistsin, ta ei räägi. ta loeb. kasparil oli anni raamat käes, luges tähti, veeris sõnu, ütles lauseid. ja ta luges terve raamatu läbi. okei, tegu oli beebide pappraamatuga ja seal oli kokku 5 lauset. aga ta loeb! :)

jai!!!!


anni pani endale sokid jalga ning mängis legodega (ei, ei loopinud neid põrandale - pani kaks klotsi omavahel kokku ja surus need siis mänguplaadile)

double-jai!!!!

nad on niiiiii tublid :)

täna teeme kooki, sest vabariik on jälle vanem. varsti tulevad külad ka, siis katame piduliku laua. vahetasin laudlina ja võtsin serviisi puhvetkapist välja.

pidulik.

jai!!!! (triple siis juba :D)

3 comments:

  1. tead, nii kui ma selle postituse alguses seda torti nägin, oli mul raskusi teksti hoomamisega. Nii kaunis ja isuäratava välimusega kook. mmmmm.

    Aa - kassu loeb ja lapsed on tublid. A see ju vana uudis:p Normaalne. Lapsed ongi tublid. Kui nad just pahandust ei tee :D

    Minu omad on täna teineteise tagaajamisega ametis. A vähemalt põrandat aitasid pesta ja enda järel risu korjasid ka kokku. Niiet - tublid, kui just pahandust ei tee:D

    ReplyDelete
  2. vauuuuuuuuu, nõustun Veronikaga, kook näeb tõesti nii hea välja et kõik muu ununeb!

    ReplyDelete
  3. see ei ole minu kook :(
    mul on virsiku-õunakook.

    aga ilus ikka :)

    pidulik :D

    ReplyDelete