MIS PÄEV TÄNA ON??

Tuesday, February 2, 2010

Mõni hetk on...

...elus valusam kui teine mõni hetk on kohe väga-väga valus!

See on iseenesest päris naljakas võiks öelda, et isegi koomiline, kuidas meid mõjutavad olukorrad, mis meile alguses üldse ei meeldi ja millega siis ära harjume.

Ma ei tahtnud ju seda alguses.. võinoh ma lihtsalt ei olnud õnnelik, kui sellest kõigest teada sain ja just siis, kui hakkasin selle kõigega leppima ning omaks võtma .. rebiti see mul käest, hingest ja südamest. Vastik! Nõme ja vastik! Lisaks pean ma seda niiinii kuradima ebaõiglaseks.

Tahaks nutta.. nutsin ka! Tahaks veel rohkem nutta, aga see ei muuda nagunii midagi. Suur tükike mu südamest suri pühapäeval. Tean, et tuleb uus võimalus. Kindlasti tuleb, aga.. ma nii väga tahtsin ja nüüd, ausalt!

Reedel oli veel kõik korras. Ma olin õnnelik, südamest õnnelik ja siis pühapäeval nii äkki see õnn kadus, asendus pisaratega, asendus valuga, asendus kurbusega..



Please accept my apologies, wonder what would have been
would you have been a little angel? or an angel of sin?

1 comment:

  1. küll ta tuleb. õigel ajal. siis kui kõik on valmis. nad valivad ise, kelle juurde ja millal tulla. kõik saab korda, kullake. kõik juhtub põhjusega.

    ReplyDelete