MIS PÄEV TÄNA ON??

Sunday, February 28, 2010

parmakarma

kustkohast tuleb eesti keelde selline sõna, nagu nikkuma?
keeleveeb ütleb, et murdest.

nikkuma (nikma) "nõtkuma

niiet.. juba meie esiemad ja -isad nikkusid.


vedasime verxu pungipeole.
1 tequila, 2 tequila, 3 keteela - FLOOR!

faasinihe oli laval. uims luges nurgas raamatut, merk ütles, et ta pole nii punk, et seda kuulata suudaks, meeli tegi mulle sületantsu. bändi tutvustus annab teada fakti, mida ma ammu kahtlustanud olin.. FAASINIHE on Viljandi oma poiste punknelik... (mäx on mees!)

psychoterror oli laval. me olime lava ees. nende looming on meloodilisem kui varem.. täitsa rokenroll oli ja me nautisime kontserti väga. verxu sai mis tahtis, freddy perse oli omal kohal. meie vaatasime suunurgast tatti pühkides, kuidas intelligentsus inimese seksikaks muudab :) :) :)

strap ooon, beibi. strap oooon. Chungin & The Strap-on Faggots - niiiiiiiiiiii laahe :D
keksi-kaasa-ja-naera-suure-suuga. pätt värk :D

meeli langes esimesena, siis verxu.. me leenaga veel jäime. ja siis mingi aeg ei jaksanud ma enam isegi "koju" välja hääldada.. langesin.. and the winner is - leena!! :D

hommikul ärkasin. põrandal mantel ja püksid. särki vist ei jõudnud seljast ära.
halloo.. leena? kuidas ma koju sain? aaa.. andre sis.. okei..



ema soovitas suppi süüa. peab hiinakasse minema.


aa.. me saime oma sooviloo kullas. ja me plaksutasime kaasa :D

No comments:

Post a Comment