MIS PÄEV TÄNA ON??

Friday, January 8, 2010

Silmapilk

Üks ainus silmapilk võib nii palju muuta: sa ei saa arugi ja juba avastad, et ou, mis see nüüd tähendab? Alles oli nii ja nüüd on hoopis teisiti. Ja see oli toimumas mu enda silme ees ja nina all ja ma ei saanud sellest aru...aga Biku sai:)) Ja siis sai juba Kata ka ja mina ikka veel ei saanud aru:) See on see kui muud asjad meeli vallutavad:) Aga tundub, et minu elu hakkab ilusamaks minema, sest mina sain ka lõpuks aru ja tegin silmad lahti:)

Üleeile käisin Ugala sünnipäeval:) See oli väga lahe:) Enne lõin ennast ikka korralikult ülesse, sest kaamera tuli ja pildistas ja puha:D Ei tea, kas ma telekasse ka pääsesin? Ei ole nagu kusagilt kuulnud, aga see ei olegi üldse tähtis:) Tähtis on see, et oli tore õhtu. Tore õhtu, mis avas silmad nii mõnegi isiku suhtes. ma sain tantsida:D Ma tantsisin Tormisega ja Kassiga ja Tõnuga:D Oi oi oi... Meeli oli natsi svipsis:D Ja mul olid killerkontsad all- kui ma need ükskord hommikul kell veerand viis jalast võtsin, siis mu jalad kisasid, et wattttaaa faaaaaaaaak, kus sa varem olid, et seda ei mõistnud teha:D Ja siis pani Tõnu mulle klaverikatte peale ja ma magasin tund aega sellist õndsat und, et ohh kui hea oli järgmisel päeval tööle minna:) Ja õhtul oli kokkusaamine pansis, kus enamus rahavast oli juba ülipidulikus tujus kui ma saabusin:) Ma mäletan kabemängu Kataga, ilgelt palju massaaźe- üks pikk Priidule;), ja siis veel see tore tõsiasi, et Heigo ütles mulle :" Sa võibolla ei tea seda veel ise, aga sa oled Tõnu naine." :D Konkreetne:)

Ja täna- Biku Biku Biku, ma olen sinu üle nii uhke! Oled maailmale nii palju häid mõtteid andnud ja sa ikka veel ei väsi:) Ma tänan, et andsid mulle võimaluse selles väike mutrike olla;)

3 comments:

  1. olid küll telekas. uudistes näitas, kuidas seisid seljaga kaamera poole kohvikutrepi juures. :)

    ReplyDelete
  2. Te olete Tõnuga kõige armsamad inimesed ever.
    Tõnu näib nii õnnelik välja - ja seda tänu sinule, Päikseke ;)

    ReplyDelete
  3. Mis mõttes olin telekas ja seljaga!! Minu ainus võimalus teleekraanil läbi lüüa ja ma olin seljaga- blaaaah:D ja keegi ei helistanudki mulle- deeeeeeeeeeeeem. ma oleks siis vähemalt näo ette keeranud:DDD

    :) Biku aawwww:) Kust sa tead, et tänu minule:P Äkki on tal mõnu muu põhjus särada, nagu nt see, et ta ise nii armas on:))

    ReplyDelete