MIS PÄEV TÄNA ON??

Monday, January 18, 2010

ajupuhkus.
ütlesin töö juures ka ära, et enne kolmapäeva ma näole ei anna ja võtan kehale ning ajule homme puhkuse. lähen lastega kelgutama ja lumelinna ehitama. käin vannis ja pärast teen mõnusa comfort-food õhtu ja vaatan filme.

mõtlesin vahepeal juba L-ga ühendust võtta.. no, et üksi ei oleks.. aga jääb ära ikkagi - pole enam põhjust :) meestega on kord nii, et kui nad tulevad, siis karjakaupa ja ma olen taaskord pisut segadustesse viidud. mitte, et see mind üllataks.

kahju, et birgitist pilti ei teinud, kui kaksikute juurde läks :P
kahju, et meelist pilti ei teinud, kui tõnuga öösel söömas käisid.

ringutan ja ohkan - niii mõnus on :)

1 comment:

  1. Esiteks: Mina tegin Birgitist oma fööniga paar pilti kui ta kaksikute juurest saabus;)
    Teiseks: Millal ma Tõnuga öösel söömas käisin? Sa mõtled seda korda kui me teel käisime? Mis must siis ikka pildistada- paras padjakas ja tahmakas olin:D

    ReplyDelete